Lloguer de Despatxos i Oficines a Barcelona

Posem a la seva disposició, 24 hores els 365 dies de l’any, oficines/despatxos tant exteriors com interiors, des d’1 a 7 llocs de treball, moblats segons les seves necessitats i dotats de totes les tecnologies necessàries per al seu funcionament.

A més de comptar amb el suport de les nostres secretàries bilingües, el personal de neteja, la flexibilitat en la contractació (hores, dies, setmanes, mesos …) i l’estructura dels nostres espais, li suposen als nostres clients un notable estalvi en comparació al lloguer d’oficines tradicional.

Oficina / Despatx en Còrsega

Oficina / Despatx en P. Gràcia

Despatx / Oficina

En aquestes disposarà de:
  • Possibilitat d’utilitzar l’adreça com a Domicili Social o Comercial.
  • Accés, 24 hores els 365 dies de l’any, amb sistema d’alarma autogestionable.
  • Atenció personalitzada de les seves visites i trucades telefòniques.
  • Número de telèfon personal amb possibilitat de transferència al seu mòbil o altres fixos.
  • Connexió GRATIS a Internet cable o wifi. Únic pagament per a connexió a la xarxa.
  • Multi funció a la seva disposició, amb servei de fax, escàner, fotocopies b/n i color, segons tarifes.
  • Disponibilitat de Despatxos addicionals per a les seves entrevistes, segons tarifes.
  • Disponibilitat de Sales de Juntes amb tot el necessari pera les seves presentacions, segons tarifes.
  • Sala de VIDEOCONFERÈNCIA a la seva disposició, segons tarifes.
  • Neteja diària de les oficines, llum, aigua, climatització, premsa, resum de premsa, manteniments, etc.
  • Ús de zones comunes:sala d’espera, recepció, office, etc.
  • Possibilitat de Places de Pàrquing, segons tarifes.
  • Possibilitat d’utilitzar altres Centres de Negocis a qualsevol ciutat d’Espanya.
  • El nostre personal estarà a la seva disposició per ajudar-li i facilitar-li la seva estada a les nostres oficines.