En Còrsega Business Centers observem cada dia com es duen a terme nombroses reunions de negocis en els nostres centres de negocis de Passeig de Gràcia i del carrer Còrsega. En aquestes trobades sovint veiem punts positius i altres que no ajuden al fet que la reunió es desenvolupi de la millor manera.
A continuació deixem uns tips perquè les teves reunions siguin tot un èxit, en alguns d’ells des Córsega Business Centers podem ajudar-te, en canvi altres ja corren de la teva part.
PREPARACIÓ DELS CONTINGUTS
Sens dubte és el punt fonamental de la reunió, que l’empresa prepari molt bé la reunió per poder esprémer a el màxim el temps que dura la mateixa, que sovint no supera l’hora de durada.
Perquè totes les parts acudeixin amb els punts clars a la reunió, l’ideal és enviar amb la convocatòria de cita els punts que es tractaran en la mateixa, els responsables de desenvolupar cada punt i el temps que se li dedicarà a cada un.
És recomanable portar imprès per a cada assistent un full de ruta de la reunió i un resum executiu dels temes a desenvolupar.
– VEURE SERVEIS DE REPROGRAFIA DE BUSINESS CENTERS BARCELONA
PREPARACIÓ DE L’ESPAI ADEQUADAMENT
És fonamental conèixer el nombre d’assistents, per ordenar l’espai de la millor manera possible. Conèixer aquesta dada és de gran importància, perquè d’aquesta manera sabrem quin tipus de sala necessitem i la mida requerida.
Després, organitzarem la sala de la forma més òptima possible depenent de l’objectiu de la mateixa:
- Si és una reunió comercial, de tancament d’acord, de seguiment del projecte, etc. el normal és que es tracti d’una taula allargada, o de diverses taules unides pel centre, per no separar massa a les diferents parts.
- Si es tracta d’una reunió en què es va a mostrar un nou producte o servei, presentar una funcionalitat, comunicar aspectes d’organització interna … per aquest tipus de reunions el millor és el format aula. Taules separades, amb una bona visió de la persona que informa, amb espai per prendre notes i endollar l’ordinador.
- Si només es va a llançar un discurs sense esperar molt feedback dels assistents, com una xerrada o un discurs, també es pot optar per sales estil amfiteatre, en les que l’orador està situat en un lloc superior o inferior a la resta.
– VEURE SERVEIS DE LLOGUER DE SALES REUNIONS DE BUSINESS CENTERS BARCELONA
SERVEIS ADICIONALS
Si es tracta d’una reunió de negocis, d’un tancament de venda, d’aconseguir un acord rellevant … cal cuidar fins a tots els detalls. Sobretot cal tenir en compte si s’està a l’hivern o estiu, que el clima és més agressiu, cal que a la sala hi hagi una adequada climatització, així com aigua fresca, infusions, tes o cafès per entrar en calor …
També s’agraeix sempre que hi hagi alguna cosa de menjar que eviti que els assistents estiguin més preocupats en la gana que puguin tenir que a atendre a la reunió. Per això, un petit pica-pica pot ajudar a que les reunions siguin més confortables, al fet que els assistents estiguin més relaxats i la trobada transcorri adequadament.
Per descomptat, cal garantir que la sala estigui perfectament condicionada amb els mitjans tècnics necessaris, com endolls per connectar l’ordinador, projector, pissarra, trípode per a presentacions voluminoses, internet d’alta velocitat …
Un altre detall que segur que agraeixen els assistents és que es facilitin paper i bolígrafs per prendre notes, per a cada assistent, i si són amb la imatge corporativa millor, així es comporten la marca i la recordaran durant més temps.
Saps que a Corsega Bussiness Centers pots llogar una sala de reunions per hores?
També al nostre centre de Passeig de Gràcia, des de Business Centers t’ajudem a preparar les reunions amb cura perquè no falti de res, i si no tenim el que pots necessitar el buscarem. Nosaltres ens encarreguem de la infraestructura perquè tu puguis dedicar-li tota la teva energia als teus clients i negoci.