Oficines virtuals: del teu despatx a el món sencer

centro de negocios barcelona

Comparte en redes

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Avui des d’aquest bloc de Business Centers Barcelona, ​​t’expliquem més detalls sobre els serveis d’oficina virtual i els avantatges que ofereixen.

La globalització dels mercats ha propiciat nombroses oportunitats de negoci per a tot tipus d’empreses, però especialment per a aquelles que tenen la producció molt especialitzada o un públic objectiu de nínxol. Tenint en compte també el gran desenvolupament del sector tecnològic, els dos favors han beneficiat les petites empreses de caràcter digital, és a dir, a les startups.

alquiler de despacho para startup

Les startups per definició solen basar el seu negoci entorn a el desenvolupament tecnològic, i sovint no necessiten major inversió que un ordinador des del qual treballar, la qual cosa és un gran avantatge per a elles ja que solen partir d’un capital inicial i una inversió molt baixes.

Atès que els pressupostos són molt ajustats per a qualsevol empresa que comença la seva activitat, qualsevol estalvi de costos és acollit amb gran interès per part dels fundadors. En aquest sentit, la gestió i administració de les empreses de forma tradicional implica mantenir de forma constant una sèrie de despeses que no són assumibles per a moltes empreses de nova creació, que són més evidents quan l’empresa opera en diferents països.

Per a aquestes situacions, les oficines virtuals s’han convertit en una excel·lent eina per donar cobertura a les necessitats que han arribat amb la globalització. Les petites empreses ja poden “obrir delegació” a les ciutats que més els interessin, ja que gràcies a les oficines virtuals poden indicar una adreça física i un telèfon local on contactar amb l’empresa.

Ara t’indiquem per què les oficines virtuals són ideals per a startups, freelances, i en definitiva, per tota aquella empresa que vulgui créixer:

  1. La relació de costos i beneficis obtinguts

A causa de que l’empresa s’estalvia una sèrie de despeses fixes segons el model de gestió tradicional, i tenint en compte els preus tan competitius que oferim a Còrsega Business Centers, a priori els comptes surten.

Les empreses de nova creació compten amb pressupostos ajustats, i tots aquests avantatges són realment atractius.

Si a més es tenen en compte tots els beneficis que les oficines virtuals porten amb si, la necessitat d’invertir en aquests serveis resulta indispensable.

 

  1. Imatge i professionalitat

Corsega Business Centers compta amb unes instal·lacions dotades de la tecnologia que pugui necessitar una empresa, una decoració adequada per als negocis i un seguit de serveis que ajuden a proporcionar una imatge corporativa adequada per als teus clients. Una climatització adequada, una sala de descans i màquines de vending a disposició dels visitants perquè la seva estada a l’edifici sigui més confortable i la seva experiència del servei més positiva.

Per als usuaris de les oficines virtuals, també és important el fet de poder comptar amb sales de reunions i de videconferències, i amb un lloguer per hores de despatxos i oficines.

Tot aquest context beneficia la imatge de les empreses i ajuda a que els clients estiguin més còmodes.

 

  1. El teu negoci sempre estarà atès

Si un dia no pots acudir a l’oficina, estàs malalt, t’ha enxampat un embús o se t’ha allargat una reunió … podràs estar tranquil, ja que sempre hi haurà algú que atengui les trucades, reculli paqueteria i correus, atengui possibles clients i els s’acomoda mentre el teu arribes.

 

  1. Sempre connectat des de qualsevol lloc

Al despreocupar-se per la centralització de trucades i atenció a proveïdors i clients, els empresaris es focalitzen en l’execució del seu treball pròpiament dit. Ja sigui des de casa o des de qualsevol lloc del món, l’empresari pot treballar sabent que el seu negoci sempre està obert. Això permet una forma de treballar més flexible i totalment adaptada al ritme i estil de vida dels enterpreuners.

centro de negocios barcelona

  1. Clients i proveïdors satisfets amb l’atenció rebuda

La relació amb clients i proveïdors no es ressentirà davant d’una falta de comunicació. Les persones que des de Business Centers Barcelona atenen els stakeholders de l’empresa, ho faran des de la professionalitat i amabilitat que el seu lloc requereix. A més, tots ells parlen diferents idiomes per garantir una correcta atenció a client.

 

No t’ho pensis més, les oficines virtuals són el futur de la teva companyia.
Truca’ns i informa’t de tots els serveis a la teva disposició.

 

Entradas relacionadas