Al moment que un empresari decideix llogar una oficina per a la seva empresa, hi ha uns certs aspectes que ha de considerar abans de decantar-se per una d’elles, sobretot si es tracta de la primera oficina en la qual instal·larà el seu negoci.
A continuació facilitem 5 consells per a no fallar en l’elecció de l’oficina:
-
ASSEGURAR-SE QUE ÉS L’ESPAI QUE VERITABLEMENT ES NECESSITA
És un pas fonamental per a una empresa, els costos fixos pugen i cal estar segur que el lloguer d’una oficina és l’opció correcta. Existeixen altres opcions que poden remenar-se prèviament com els coworking, més econòmics i més flexibles.
En Córsega Business Centers comptem amb diferents espais per a llogar, perquè trobis el que estàs buscant i el que millor s’adapta a les necessitats de l’empresa.
-
FIXAR EL PRESSUPOST MÀXIM PER AL LLOGUER
Els preus dels lloguers d’oficines varien enormement dels uns als altres, i és fonamental no sortir-nos del pressupost que pot assumir l’empresa. També, cal conèixer els costos extra que pot comportar el lloguer d’una oficina en un centre d’oficines. Saber quins serveis s’inclouen i quins no, per a no portar-nos a final de mes una sorpresa indesitjada.
-
UBICACIÓ
“Ubicació, ubicació, ubicació”, és la màxima en el sector immobiliari que és vàlid per al sector empresarial igualment. Ha de ser un lloc pròxim a xarxes de transport des de les quals s’accedeixi fàcilment a treballar: prop d’estacions de metro, tramvia, línies d’autobusos i parades de taxi.
També que es trobi prop d’on viu la major part dels empleats pot ser un plus per a evitar-los grans desplaçaments tots els dies.
Que es trobi prop de restaurants i bars, així com d’espais per a l’oci i per a practicar esport. És una cosa que tots els empleats agraeixen.
I per descomptat, és fonamental que sigui de fàcil accés per als clients i proveïdors.
En Córsega Business Centers comptem amb una ubicació d’excepció: en Passeig de Gràcia.
-
L’OFICINA HA DE COMPTAR AMB L’ESPAI ADEQUAT PER A LA SEVA EMPRESA
És necessari que l’oficina triada compleixi amb les necessitats actuals de l’empresa, i que es pugui adaptar en un futur a les necessitats d’espai que puguin donar-se més endavant. Cal considerar que els treballadors estiguin còmodes, que hi hagi diferents espais de treball així com amb zones d’emmagatzematge o lloc per a prestatgeries per a l’organització de papereria i arxius.
-
SERVEIS EXTRA
Es molt positiu per a les empreses comptar amb serveis extra als quals acudir en un moment puntual o fins i tot de manera permanent, sobretot per a les empreses de nova creació.17… també comptar amb sales per a realitzar formacions, serveis de traducció i d’assessoria laboral, fiscal i comptable.