5 consells per a llogar adequadament una oficina

alquilar oficina barcelona

Comparte en redes

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Al moment que un empresari decideix llogar una oficina per a la seva empresa, hi ha uns certs aspectes que ha de considerar abans de decantar-se per una d’elles, sobretot si es tracta de la primera oficina en la qual instal·larà el seu negoci.

A continuació facilitem 5 consells per a no fallar en l’elecció de l’oficina:

 

  1. ASSEGURAR-SE QUE ÉS L’ESPAI QUE VERITABLEMENT ES NECESSITA

És un pas fonamental per a una empresa, els costos fixos pugen i cal estar segur que el lloguer d’una oficina és l’opció correcta. Existeixen altres opcions que poden remenar-se prèviament com els coworking, més econòmics i més flexibles.

En Córsega Business Centers comptem amb diferents espais per a llogar, perquè trobis el que estàs buscant i el que millor s’adapta a les necessitats de l’empresa.

trabajo en barcelona

  1. FIXAR EL PRESSUPOST MÀXIM PER AL LLOGUER

Els preus dels lloguers d’oficines varien enormement dels uns als altres, i és fonamental no sortir-nos del pressupost que pot assumir l’empresa. També, cal conèixer els costos extra que pot comportar el lloguer d’una oficina en un centre d’oficines. Saber quins serveis s’inclouen i quins no, per a no portar-nos a final de mes una sorpresa indesitjada.

 

  1. UBICACIÓ

“Ubicació, ubicació, ubicació”, és la màxima en el sector immobiliari que és vàlid per al sector empresarial igualment. Ha de ser un lloc pròxim a xarxes de transport des de les quals s’accedeixi fàcilment a treballar: prop d’estacions de metro, tramvia, línies d’autobusos i parades de taxi.

També que es trobi prop d’on viu la major part dels empleats pot ser un plus per a evitar-los grans desplaçaments tots els dies.

Que es trobi prop de restaurants i bars, així com d’espais per a l’oci i per a practicar esport. És una cosa que tots els empleats agraeixen.

I per descomptat, és fonamental que sigui de fàcil accés per als clients i proveïdors.

En Córsega Business Centers comptem amb una ubicació d’excepció: en Passeig de Gràcia.

despachos barcelona centro

  1. L’OFICINA HA DE COMPTAR AMB L’ESPAI ADEQUAT PER A LA SEVA EMPRESA

És necessari que l’oficina triada compleixi amb les necessitats actuals de l’empresa, i que es pugui adaptar en un futur a les necessitats d’espai que puguin donar-se més endavant. Cal considerar que els treballadors estiguin còmodes, que hi hagi diferents espais de treball així com amb zones d’emmagatzematge o lloc per a prestatgeries per a l’organització de papereria i arxius.

 

  1. SERVEIS EXTRA

Es molt positiu per a les empreses comptar amb serveis extra als quals acudir en un moment puntual o fins i tot de manera permanent, sobretot per a les empreses de nova creació.17… també comptar amb sales per a realitzar formacions, serveis de traducció i d’assessoria laboral, fiscal i comptable.

 

En Córsega Business Centers complim amb tots ells, posa’t en contacte amb nosaltres i sol·licita informació sense compromís gaudiràs treballant aquí!

Entradas relacionadas

Reunió de treball.

¿Videoconferència o reunió presencial?

En Businesscenters Passeig de Gràcia, ens especialitzem en oferir oficines i despatxos de treball completament equipats, sales de reunions i sales de formacions per a desenvolupar una activitat de manera professional que beneficia el treball cooperatiu, oficines virtuals i videoconferències i en la domiciliació de societats per poder començar a desenvolupar la seva activitat professional.

Leer más