Els errors habituals quan es lloga una oficina

errores en negocios

Comparte en redes

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Per fi has trobat aquesta oficina amb la qual somiaves, està en la ubicació perfecta, és molt lluminosa i espaiosa i a més tens pressa per traslladar les teves coses a la nova oficina perquè l’anterior s’ha quedat petita o perquè tanquen l’edifici o perquè s’ha acabat el termini de lloguer. Llavors, se signa ràpidament el contracte d’arrendament i… al cap d’un temps comencen a aparèixer els problemes, què ha pogut succeir?

Cal assegurar-se que tota la documentació està en regla

És aconsellable revisar amb un advocat que tota la documentació de l’oficina és legal i està en ordre. Observar que l’arrendatari compta amb la potestat de llogar aquest espai, revisar les clàusules de rescissió de contracte, de fixació de preus, que no hi hagi sorpreses amb la factura a final de mes amb els serveis inclosos i exclosos…

En Córsega Business Centers portem més de 20 anys en el sector i comptem amb tota la documentació en regla a la disposició dels nostres clients i els seus advocats.

fir

Per molta pressa que es tingui, cal veure sempre diferents opcions i comparar característiques i preus

El que podia semblar un preu adequat o un espai òptim, les presses no són bones conselleres. És recomanable visitar diferents opcions i assegurar-se que la triada és l’opció correcta entre les existents en el mercat.

A més, no sols és important valorar l’oficina com a tal, sinó els serveis que ofereix l’edifici. T’agradaria comptar amb un office per a prendre un cafè o per a menjar? Seria interessant poder optar a sales de reunions, conferències i de formació? I si hi ha despeses que es poguessin incloure en el preu com a internet, neteja, secretariat? Són opcions que cal valorar.

En Córsega Business Centers disposem de nombrosos serveis inclosos en el preu del lloguer i a més les nostres tarifes són les més competitives del mercat Informa’t aquí!

Espai insuficient

Els empleats arriben a l’oficina i l’empresari s’adona que no havia calculat bé l’espai. O als 3 mesos l’oficina es queda petita. Abans de triar definitivament un espai de treball, cal calcular mil·limètricament l’espai que es necessitarà, tant en el moment actual com en el futur, per a poder prendre la millor decisió.

Cal contar que no sols les persones i les seves taules ocupen espai, si no també la sala de reunions, l’espai per a impressora, espai d’emmagatzematge… tot ha d’estar perfectament organitzat abans de signar un contracte d’arrendament d’una oficina.

En Córsega Business Centers comptem amb diferents espais perquè puguis triar quin és el que millor s’adapta a les teves necessitats.

oficina pequeña

Costos addicionals

En molts centres d’oficines, es cobra a part l’IBI, les zones comunes, la llum, aigua, internet, neteja… són costos que poden incrementar el cost del lloguer de manera exponencial a final de mes. És un apart important de la lletra petita que cal estudiar bé abans de decidir-se per una oficina.

 

En Córsega Business Centers tenim la majoria dels serveis inclosos en el preu,
consulta’ns i sol·licita tarifes sense compromís.

Entradas relacionadas

Reunió de treball.

¿Videoconferència o reunió presencial?

En Businesscenters Passeig de Gràcia, ens especialitzem en oferir oficines i despatxos de treball completament equipats, sales de reunions i sales de formacions per a desenvolupar una activitat de manera professional que beneficia el treball cooperatiu, oficines virtuals i videoconferències i en la domiciliació de societats per poder començar a desenvolupar la seva activitat professional.

Leer más