Avantatges de llogar una oficina en un centre de negocis

oficina para diseñador
Oferim Serveis empresarials com l'Oficina Virtual, Domiciliació d'Empreses, Videoconferència i altres que faciliten als nostres clients el desenvolupament de la seva activitat amb total flexibilitat, rapidesa i professionalitat.

Comparte en redes

Llogar una oficina en un centre de negocis pot proporcionar diversos avantatges a les petites empreses i als professionals independents. Alguns d’aquests avantatges inclouen:

  • Imatge professional: Tenir una adreça a un centre de negocis pot proporcionar una imatge més professional per a la seva empresa, ja que suggereix estabilitat i serietat.
  • Xarxa de contactes: En estar en un centre de negocis, és més probable que tingui l’oportunitat de conèixer a altres professionals i empresaris, la qual cosa pot obrir noves oportunitats de negoci.
  • Serveis compartits: Molts centres de negocis ofereixen serveis compartits, com sales de conferències, sales de juntes, serveis de recepció i serveis de secretaria, la qual cosa pot ajudar a reduir els costos per al seu negoci.
  • Flexibilitat: Llogar una oficina en un centre de negocis sol ser més flexible que llogar un espai tradicional, ja que molts ofereixen opcions de lloguer a curt termini o amb contractes mensuals.
  • Serveis de seguretat: Els centres de negocis solen oferir serveis de seguretat addicionals, com a sistemes de seguretat i vigilància, per a protegir el seu negoci i la seva propietat.

oficina psi

Requisits desitjables que ha de tenir un centre de negocis

Un centre de negocis atractiu per al lloguer d’oficines hauria de tenir els següents requisits desitjables:

  1. Ubicació cèntrica: Una ubicació cèntrica o de fàcil accés és essencial per a atreure als clients i proporcionar comoditat als empleats.
  2. Instal·lacions modernes i ben mantingudes: Les instal·lacions han de ser modernes, netes i ben mantingudes per a proporcionar un ambient de treball agradable i productiu.
  3. Serveis de suport: Els serveis de suport, com recepció, serveis de secretaria, serveis de neteja i serveis de seguretat, han de ser d’alta qualitat i disponibles en un horari comercial.
  4. Connectivitat d’internet d’alta velocitat: La connectivitat d’internet d’alta velocitat és essencial per al funcionament de qualsevol negoci en l’actualitat.
  5. Sales de conferència i sales de juntes: És desitjable comptar amb sales de conferència i sales de juntes disponibles per a llogar per a reunions o esdeveniments.
  6. Aparcament: Un aparcament còmode i segur és important per als clients i empleats.
  7. Serveis addicionals: serveis addicionals com a serveis d’impressió, fotocopiat, servei de cafè, serveis de paqueteria, entre altres, poden ser un valor afegit.
  8. Preus competitius: Els preus han de ser competitius i adaptats a les necessitats i pressupost de les empreses i professionals independents.
  9. Atenció al client: Un bon servei al client i un equip de gestió disponible i servicial pot marcar la diferència a l’hora de prendre la decisió de llogar una oficina a un centre de negocis.

Professions habituals que lloguen una oficina en un centre de negocis a Barcelona

Existeixen diverses professions que solen llogar una oficina o despatx en un centre de negocis, algunes de les més habituals són:

  • Advocats: molts advocats lloguen oficines en centres de negocis per a tenir una adreça professional i tenir accés a sales de conferència i sales de juntes per a reunions amb clients.
  • Gestors: professionals de la comptabilitat també lloguen oficines en centres de negocis per a tenir un lloc per a rebre als clients i per a tenir accés a serveis de recepció i secretaria.
  • Consultors: consultors en diverses àrees, com a estratègia empresarial, màrqueting, recursos humans, entre altres, també poden llogar oficines en centres de negocis per a establir una adreça professional i tenir accés a serveis de suport.
  • Metges i professionals de la salut: metges i professionals de la salut lloguen oficines en centres de negocis que precisen d’un entorn professional per a rebre als pacients.
  • Empresaris i start-ups: empresaris i start-ups també poden llogar oficines en centres de negocis per a establir una adreça professional i tenir accés a serveis de suport, com a sales de conferència i sales de juntes, la qual cosa els permet enfocar-se en el creixement del seu negoci.
  • Dissenyadors gràfics i professionals creatius: alguns professionals creatius, com a dissenyadors gràfics, fotògrafs i redactors, també són habituals en els centres de negocis, ja sigui en espais de cotreball o coworking com en oficines pròpies.

Oficina gestores

Business Centers Barcelona a Passeig de Gràcia

Al setembre de 2002 varem inaugurar un nou Centre de Negocis de 15 despatxos i 2 Sales de Reunió a Passeig de Gràcia, 12, 1r. Aquest centre es situa al centre neuràlgic de negoci de Barcelona cobrint l’Eixample dreta.

Oferim Serveis empresarials com l’Oficina Virtual, Domiciliació d’Empreses, Videoconferència i altres que faciliten als nostres clients el desenvolupament de la seva activitat amb total flexibilitat, rapidesa i professionalitat.

La nostra ubicació a Passeig de Gracia ens situa en un punt estratègic i de gran prestigi a Barcelona. Li permet disposar d’una direcció representativa en les seves targetes i ofereix una gran facilitat d’accés a través de qualsevol sistema de transport, públic o privat.

En el nostre businesscenters els nostres clients trobaran un col·laborador professional en el qual recolzar-se davant qualsevol necessitat que li sorgeixi en el seu negoci, per a créixer sempre segons les seves necessitats .

Posa’t en contacte amb nosaltres i t’explicarem sense compromís els nostres serveis i espais disponibles.

Entradas relacionadas