Business centers o coworking?

Lloguer de despatxos i sales de reunions a Barcelona.

Comparte en redes

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Alguna vegada has pensat com és el millor espai per a desenvolupar la teva activitat professional? Si tens una empresa o un negoci, segurament t’has plantejat aquesta pregunta. El lloc on fem el nostre treball és realment important, per la qual cosa des de Businesscenters Passeig de Gràcia Barcelona t’ajudarem a entendre quina diferència existeix entre un centre de negocis o cosa que és el mateix, Business center i un coworking. Així podràs optar a l’un o l’altre en funció de les teves necessitats.

A pesar que, tant els centres de negoci o business centers com el coworking, busquen complir els mateixos objectius (reduir costos de lloguer i focalitzar l’activitat de l’empresa), i en tots dos espais es lloguen espais com a despatxos, aules de formació, sales de reunions, l’entorn i atmosfera de treball és molt diferent.

Lloguer de despatxos i sales de reunions a Businesscenters Barcelona.

Aquest tipus d’oficines, malgrat la seva versatilitat per a realitzar activitats laborals, estan enfocats a públics i empreses completament diferents. Per exemple, el coworking són llocs habilitats per a un públic que treballa en manera més col·laborativa, per a empreses o autònoms amb una estructura empresarial més limitada o en fase d’enlairament encara que busquen desenvolupar contactes i establir relacions inter-personals per a possibles col·laboracions futures. El perfil dels quals opten per un coworking és més jove. El tracte en un coworking és més comunitari. Cerca aconseguir el treball col·laboratiu entre emprenedors.

D’altra banda, els business centers estan destinats potser a empreses i negocis amb un índex de facturació i estructura empresarial més sòlida. Les reunions i comeses que tenen lloc en aquestes reunions consten d’un protocol més formal i un to més seriós. Fundadors de start-ups, autònoms i freelances ja establerts i amb una agenda de contactes ben definida opten en gran manera pels centres de negoci i domicilien les seves societats en Business centers com Business Center passeig de Gràcia.

Despatxos i sales de reunions a Barcelona.

Per tant, en resum, el públic objectiu al qual van dirigits aquests espais de treball són diferents, però la principal diferència que existeix entre els dos sorgeix entorn de l’agenda de contactes. El coworking pot donar lloc a una agenda pròpia de contactes amb la finalitat de recolzar el seu negoci, de manera que puguin compartir-los, mentre que els business centers, en general, tenen una agenda de col·laboradors, clients, proveïdors ja definida.

En funció a les necessitats del negoci, podreu optar per un estil més tradicional i professional que t’ofereixen els Business centers o un estil més casual i júnior que t’ofereix el coworking.

En Businesscenters el nostre objectiu és aconseguir que les empreses trobin un espai equipat, professional i còmode on poder tenir una reunió de treball, gràcies als nostres despatxos i oficines, assegurant l’èxit de les reunions i la més grata experiència de treball. Gràcies a la nostra gran ubicació en Passeig de Gràcia, en ple centre neuràlgic de Barcelona, l’accessibilitat als nostres despatxos resulta realment còmoda. Les nostres sales i despatxos aclimatats per a les empreses ens permeten oferir una gran varietat de possibilitats d’ús, entre els quals trobem sales de reunions i sales de formacions per a desenvolupar una activitat de manera professional que beneficia el treball cooperatiu, oficines virtuals i videoconferències i en la domiciliació de societats per a poder començar a desenvolupar la seva activitat professional.

Si estàs interessat a buscar una oficina o despatx per a desenvolupar les teves reunions laborals, no dubtis a consultar-nos sense compromís, estarem encantats d’ajudar-te.

 

Entradas relacionadas