Com seran les oficines del futur?

despacho3

Comparte en redes

El món ha canviat després després de la crisi de la covid19 , tant en l’àmbit de l’oci, com en la manera de relacionar-nos amb altres persones i també en el terreny laboral.

Els canvis en els entorns de treball han propiciat un ajust de les dinàmiques familiars i socials que han afectat la societat. L’acceleració tecnològica i la digitalització dels processos ha estat la base que es pogués continuar amb l’activitat laboral en tot el globus, permetent a les empreses que s’han sabut adaptar sobreviure a aquest cisma.

ofi1

El desenvolupament de solucions i aplicacions tecnològiques han propiciat que el teletreball estigués a l’altura dels requisits laborals: controls de presencialitat, de qualitat i de processos estat digitalitzats i acceptats per empreses i empleats.

Aquesta empenta tecnològica ha vingut per a quedar-se, així com nous costums com les reunions per videoconferència i els espais de treball individuals o per a grups molt reduïts. La necessitat de comptar amb una línia d’internet d’alta velocitat, treballar còmodament amb privacitat i seguretat, oficines amb flexibilitat d’horaris… i sobretot comptar amb espai professional en el qual desenvolupar el treball.

oficina en barcelona

Quant al disseny, estarà a cavall entre el nou i l’antic. Es prendrà de base aquest disseny de rusc o en cubiculums dels anys 60 per a garantir la seguretat ambiental, però els materials seran actuals, lleugers i integrats en el disseny, com a metacrilat transparent.

Més enllà de la covid, les tendències en les oficines continuen evolucionant, ja no sols buscant la seguretat i la higiene, si no que es continua demandant cada vegada més que hi hagi llum natural, una adequada climatització o que existeixin espais de descans.

I respecte als espais comuns, com l’office, per descomptat continuen sent imprescindibles per als treballadors, però hauran de ser gestionats amb les mesures higièniques oportunes, com a control d’aforament i una neteja exhaustiva.

despacho3

En  Còrsega Business Centers comptem amb tot això i molt més. Tenim l’espai de treball que necessites en el centre de Barcelona, totes les comoditats i serveis perquè només et preocupis per desenvolupar la teva labor professional, nosaltres ens encarreguem de la resta.

Contacta amb nosaltres e consulta sense compromís de la disponibilitat i dels preus de les oficines i despatxos, estarem encantats d’informar-te.

Entradas relacionadas

Obrir xat
Necessites ajuda?
Scan the code
Hola 👋 Com et podem ajudar?