Com seran les oficines del futur?

despacho3

Comparte en redes

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

El món ha canviat després després de la crisi de la covid19 , tant en l’àmbit de l’oci, com en la manera de relacionar-nos amb altres persones i també en el terreny laboral.

Els canvis en els entorns de treball han propiciat un ajust de les dinàmiques familiars i socials que han afectat la societat. L’acceleració tecnològica i la digitalització dels processos ha estat la base que es pogués continuar amb l’activitat laboral en tot el globus, permetent a les empreses que s’han sabut adaptar sobreviure a aquest cisma.

ofi1

El desenvolupament de solucions i aplicacions tecnològiques han propiciat que el teletreball estigués a l’altura dels requisits laborals: controls de presencialitat, de qualitat i de processos estat digitalitzats i acceptats per empreses i empleats.

Aquesta empenta tecnològica ha vingut per a quedar-se, així com nous costums com les reunions per videoconferència i els espais de treball individuals o per a grups molt reduïts. La necessitat de comptar amb una línia d’internet d’alta velocitat, treballar còmodament amb privacitat i seguretat, oficines amb flexibilitat d’horaris… i sobretot comptar amb espai professional en el qual desenvolupar el treball.

oficina en barcelona

Quant al disseny, estarà a cavall entre el nou i l’antic. Es prendrà de base aquest disseny de rusc o en cubiculums dels anys 60 per a garantir la seguretat ambiental, però els materials seran actuals, lleugers i integrats en el disseny, com a metacrilat transparent.

Més enllà de la covid, les tendències en les oficines continuen evolucionant, ja no sols buscant la seguretat i la higiene, si no que es continua demandant cada vegada més que hi hagi llum natural, una adequada climatització o que existeixin espais de descans.

I respecte als espais comuns, com l’office, per descomptat continuen sent imprescindibles per als treballadors, però hauran de ser gestionats amb les mesures higièniques oportunes, com a control d’aforament i una neteja exhaustiva.

despacho3

En  Còrsega Business Centers comptem amb tot això i molt més. Tenim l’espai de treball que necessites en el centre de Barcelona, totes les comoditats i serveis perquè només et preocupis per desenvolupar la teva labor professional, nosaltres ens encarreguem de la resta.

Contacta amb nosaltres e consulta sense compromís de la disponibilitat i dels preus de les oficines i despatxos, estarem encantats d’informar-te.

Entradas relacionadas