Tendències en espais de treball per als propers mesos

despacho cerrado

Comparte en redes

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

El sector immobiliari destinat a oficines i espais de treball ha donat un gir de 180° per a adaptar-se a les noves exigències del mercat.

Espais més petits, fragmentats, amb àrees diferenciades i compartimentades, despatxos privats dins de les oficines, zones per a menjar dotades de l’espai i de les mesures d’higiene necessàries… una revolució que ha aconseguit de ple al sector immobiliari, que tendia des de feia temps a espais oberts i diàfans per a grans plantilles.

despacho cerrado

Tipus d’oficina més demandats

I és que el covid19 ha vingut per a quedar-se, i encara que amb tota probabilitat comptem aviat amb solucions mèdiques per a fer-li front, les mesures de prevenció de les malalties han calat profund en la societat. Amb aquesta pandèmia, els gestors dels recursos humans de les plantilles d’empleats i gerents d’empreses, s’han adonat que amb senzilles estratègies es poden atallar contagis i baixes laborals en les empreses. Per exemple, tornar a la treballar en espais tancats per departaments o grups de treball, la col·locació de mampares entre companys, la necessitat que hi hagi una bona ventilació natural en l’oficina… són petits aspectes que han cobrat una importància determinant a l’hora de triar un centre de treball.

De la mateixa manera, s’està tendint a la descentralització de les empreses, creant oficines satèl·lit independents de la central, per a evitar que s’ajuntin aglomeracions d’empleats i evitar-los desplaçaments en transport públic.

I per descomptat, comptar amb una sala de videoconferències totalment equipada era important però ara és una necessitat. El teletreball, les restriccions en els viatges de treball tant per covid19 com per a estalviar costos (les empreses s’han adonat que molts d’aquests viatges eren innecessaris), requereixen una sala específica amb totes la tecnologia necessària per a dur a terme la reunió amb totes les garanties.

oficina mampara

Tots els serveis i facilitats per a la teva empresa al teu abast

En Córsega Business Centers comptem amb oficines i despatxos de diferents grandàries, sent ara els més demandats els individuals i per a dues persones. A més, tens incloses les sales per a reunions i videoconferències amb línia d’internet d’alta velocitat, projectors i totes les comoditats que puguis imaginar. Estem en el centro en dues ubicacions immillorables, en carrer Córsega i en Passeig de Gràcia.

Posa’t en contacte amb nosaltres i t’informarem de tot el que necessitis. Comptem amb secretariat multilingüe que et podrà atendre en diferents idiomes. No deixis que se t’escapi l’espai que estàs buscant per a setembre t’esperem!

Entradas relacionadas

Reunió de treball.

¿Videoconferència o reunió presencial?

En Businesscenters Passeig de Gràcia, ens especialitzem en oferir oficines i despatxos de treball completament equipats, sales de reunions i sales de formacions per a desenvolupar una activitat de manera professional que beneficia el treball cooperatiu, oficines virtuals i videoconferències i en la domiciliació de societats per poder començar a desenvolupar la seva activitat professional.

Leer más