Cada cop son més els professionals decidits a llogar un centre de negocis. Trobar el despatx ideal per exercir la teva tasca professional no és fàcil i dependrà del tipus de negoci que desenvolupis. No obstant, tots busquem que l’espai físic escollit et proporcioni els serveis i les característiques suficients per a que la teva empresa pugui créixer.
Abans que res, hem de saber que els centres de negocis (o business centers) son espais empresarials privats i compartits per professionals independents, però que cerquen aprofitar la posada en comú d’alguns serveis. Quins son els components físics, tecnològics i humans que exigeix l’exercici professional?
Sales de reunions amb tots els serveis
Al món empresarial, son habituals les reunions d’empresa amb proveïdors, socis o, fins i tot, potencials clients. És per això que, disposar d’una sala de reunions àmplia i ben equipada facilitarà l’activitat comercial.
Al business center Barcelona disposem d’elements addicionals que poden suposar un plus al visitant, com una adequada neteja i ordre de les instal·lacions, office, màquines de vending o zona de descans. Per descomptat, no hi falten elements digitals, imprescindibles avui en dia, com projector, pantalles, altaveus, wifi, internet d’alta velocitat, etc. A més a més, oferim llogar una sala de reunions per hores al centre de Barcelona.
Els nostres centres de negocis Barcelona disposen d’office, màquines de vending, zona de descans, projector, pantalles, altaveus, wifi i internet d’alta velocitat.
Atenció a les visites i a les trucades
Un servei molt requerit per les empreses és la disposició de personal encarregat d’atendre a les visites i trucades mentre l’interessat no es troba a l’oficina. A més de facilitar la feina de l’empresari, aporta una imatge molt professional.
Al nostre business center disposem de recepció amb personal professional a càrrec per a que algú contesti sempre per tu quan no estàs disponible.
Ubicació
Qui no vol tenir una oficina cèntrica o situada a un punt estratègic d’una ciutat per facilitar el networking amb clients i als seus proveïdors?
Per tal d’escollir la ubicació ideal d’un centre empresarial, els clients valoren zones de fàcil accés perquè, d’aquesta manera, els treballadors reduiran els temps de trasllat; la proximitat a parades d’autobús, estacions de metro i vies d’alta capacitat.
La ubicació de l’empresa forma part de la imatge de la mateixa i, per tant, ajuda a que la resta la percebin com més professional o prestigiosa. Per això, des de Business Center apostem per una ubicació en ple cor de Barcelona.
El carrer Còrsega es troba en ple centre de la ciutat, l’Eixample, al costat de la Avda. Diagonal, entre els carrers Balmes i la Rambla Catalunya. Per la seva part, les oficines de Passeig de Gràcia es troben situades al costat de la Plaça Catalunya i la Gran Via de les Corts Catalanes.
Pàrking al mateix edifici o proper
Aparcar al centre de Barcelona és una tasca difícil, si no impossible. Si vius lluny de la oficina i no et desplaces en transport públic, hauràs de fer ús d’un vehicle.
Per a evitar l’estrès diari d’aparcar, l’ideal és que la oficina compti amb pàrking, ho agrairan empleats i clients. Els edificis d’oficines de Business Centers Barcelona disposen de pàrking al mateix edifici en el cas de Business Center del Carrer Còrsega.
Flexibilitat horària
Encara que coneguis molt bé l’horari de la teva empresa, la càrrega de feina no ens permet sortir sempre a l’hora que desitjaríem. La possibilitat de disposar de les oficines a hores poc habituals ens ajudarà a ser més flexibles.
Els nostres clients de Business Center Barcelona tenen una flexibilitat horària total, ja que poden accedir a les seves oficines les 24 hores del dia els 7 dies de la setmana. L’horari ja no serà un problema, tindràs sempre un espai de treball disponible davant qualsevol incidència.