Què és un hub d’emprenedoria?

Despatx de lloguer compartit al centre de Barcelona

Comparte en redes

En un recent article us explicàvem que és el coworking, un terme que ha guanyat visibilitat en els últims anys i que fa referència al lloguer d’una oficina o despatx dins d’un espai de treball de dimensions reduïdes compartit amb altres professionals.

Els coworking (també coneguts com a coworking spaces) en el futur seran els nous HUB empresarials, un espai on els emprenedors treballen, col·laboren i creen sinergies per formar part d’una comunitat amb uns objectius similars.

Altrament podríem definir un HUB com un meet point per a empreses, emprenedors i autònoms que coneixen els avantatges de la convivència i volen desenvolupar projectes de gran envergadura.

Tot això s’aconsegueix impulsant xerrades, tallers, laboratoris d’innovació, etc. A diferència del que pugui semblar, no es tracta només d’un conjunt d’oficines a l’ús per llogar, sinó d’un espai dissenyat perquè aquests emprenedors acudeixin a treballar a un lloc atractiu i interactuïn amb la resta dels usuaris, gràcies al lloguer d´un espai, oficina o despatx dins del coworking.

La missió dels ‘hubs’ és crear un espai o “co-working space” on els emprenedors creen sinergies, col·laboren i formen una comunitat.

LLOGUER DESPATX BARCELONA
Despatx de lloguer compartit a Passeig de Gràcia, Barcelona

Si comences en un negoci és una opció molt interessant a l’hora de reduir despeses. És més barat que llogar unes instal·lacions, ia més, té l’atractiu de poder participar en les activitats i els ‘networkings’ que afavoreixen sinergies per enriquir el projecte.

En el nostre centre de negocis a Passeig de Gràcia Barcelona disposem de línia de telèfon i internet, mitjançant wifi, llum i aigua. Es tracta d’una indubtable avantatge, ja que pots començar el desenvolupament del teu negoci res més formalitzar el lloguer del teu despatx, sense esperes a que et connectin la llum, el telèfon o la connexió a Internet.

A més, tenim a l’abast dels usuaris les últimes tecnologies, així com sistemes de comunicació avançats. Les oficines virtuals estan equipades amb la més alta tecnologia, i li ofereix l’opció de realitzar la connexió a través de fibra òptica.

VEURE MÉS: CONEIX TOTS ELS SERVEIS QUE OFEREIX EL NOSTRE  BUSINESS CENTER BARCELONA

Llogui el teu despatx a una oficina compartida al passeig de Gràcia al centre de Barcelona

Amb l’augment exponencial de coworkings que s’ha generat en els darrers anys, les empreses, els autònoms i els nous emprenedors, a poc a poc es decanten per assentar-se en espais que siguin dinàmics per als seus negocis. És per això que la gran majoria deixa de banda les tradicionals estructures empresarials de treball, sumant-se de forma progressiva al fenomen coworking.

¿Quin és el perfil d’empreses que opten per un HUB Empresarial o el coworking space?

 

Gairebé qualsevol empresa es pot adaptar a un HUB Empresarial, si bé la gran majoria estan lligades a la tecnologia, agències de màrqueting i comunicació, estudis de disseny i arquitectura.

Destaquen per tenir estructures bastants flexibles, permetent adaptar-se perfectament a l’entorn i accelerant el seu creixement en menys temps que una empresa tradicional.

A Business Center Passeig de Gràcia lloguem despatxos compartits.
A Business Center Passeig de Gràcia lloguem despatxos compartits.

Encara que pugui semblar que l’inquilí habitual d’un coworking és un freelancer, entrepreneur o startup, cada vegada més perfils professionals opten per aquesta variant tan flexible, versàtil i econòmica. Solem trobar perfils com a autònoms, professionals, estudiants i qualsevol persona que té una idea de negoci i comença a treballar-hi.

En el nostre centre de negocis Passeig de Gràcia  els clients s’interrelacionen durant la jornada laboral i gaudeixen d’un ambient més distès, però alhora gaudeixen de la serietat i professionalitat d’un Business Center, afavorint un entorn de treball tranquil i respectuós pel que fa a sorolls i distraccions.

El nostre Centre de Negocis Passeig de Gràcia a Barcelona, disposa de sales de reunions, videoconferències, formació, traductors dotades amb les darreres tecnologies.

Què cerca una empresa que comparteix oficina en un HUB empresarial?

  • Augmentar la productivitat del vostre equip en un entorn de treball seriós i professional
  • Reduir costos d’estructura i despeses fixes (Luz, agua, internet…)
  • Motivació dels empleats
  • Major sensació de professionalitat en situar-se en un lloc privilegiat
  • Solucions en comú a les necessitats de les empreses
  • Compartir sinergies i networking actiu
LLOGUER SALES DE REUNIONS A BARCELONA
Espais de coworking o despatxos compartits de Business Center Passeig de Gràcia, Barcelona.

La influència dels HUB empresarials pot arribar a ser de tal magnitud que converteixen els llocs on s’instal·len en centres punters per emprendre. De vegades fins i tot s’ha vinculat a regions senceres on està creixent un ecosistema de companyies innovadores, especialment en la branca IT.

Les nostres oficines a Barcelona estan situades al Passeig de Gràcia, al cor de Barcelona. És important per a les empreses que s’instal·len en un centre de negocis la imatge de professionalitat que transmeten als seus clients a l’estar localitzats en una zona privilegiada, oferint un valor afegit pel que fa a la imatge corporativa.

VEURE MÉS. QUINA ÉS LA UBICACIÓ IDEAL D’UN CENTRE DE NEGOCIS?

Aquests ecosistemes són el futur de les empreses, el desenvolupament professional i l’èxit empresarial. Ningú dubte que en el futur el creixement dels entorns col·laboratius seguirà en auge, una vegada que les empreses entenguin el propòsit i els beneficis dels HUBS, una necessitat del mercat laboral.

PER QUÈ SOM DIFERENTS?

Oferim més serveis que altres centres de negocis a Barcelona, però t’oferim més flexibilitat, ja que no tens contracte de permanència amb nosaltres. Només necessitem que ens donis 15 dies de pre-avís quan decideixis marxar. A més, els nostres despatxos compartits et donaran el confort i la tranquil·litat de tenir una ubicació fixa cada dia, privadesa i l’estabilitat que necessites per poder treballar tranquil.

També cal destacar el nostre compromís amb les empreses que formen part de l’ecosistema del nostre Business Center i el nostre tracte proper amb els nostres clients.

LA TARIFA: Consulta aquí les nostres ofertes del mes

FES UN COP D’ULL AQUÍ A LES NOSTRES INSTAL·LACIONS

JA CONFIEN EN NOSALTRES

Més de 100 professionals ja treballen en els nostres centres.  Vols ser un d’ells?

VINA A VISITAR-NOS SENSE COMPROMÍS:

Passeig de Gràcia,  12, 1ª. Telèfono 934 920 350

¡T’ esperem!

Demana cita escrivint un correu a info@businesscenters.cat o trucant al 932.386.710

I per estar al dia de la nostra activitat segueix-nos a:

  • Linkedin
  • Twitter @BusinessC­cat,
  • Facebook @Corcegabusinesscenters
  • Instagram corcegabusinesscenters

Entradas relacionadas

Obrir xat
Necessites ajuda?
Scan the code
Hola 👋 Com et podem ajudar?